Tuesday, October 18, 2016

Ryg Verskanste Grid Trading System

Draad: Verskansingsfonds Grid Trading System Join Date April 2008 Posts 29 Verskans Grid Trading System Die Hedge Grid System aanvaar dat die mark sywaarts sal beweeg, aangesien dit waar is die meeste van die tyd dat die stelsel sal goed werk. Eintlik sal ons koop en verkoop bestellings (toetrede of hangende bestellings) open teen dieselfde prys (verskansing posisie) hierdie twee bestellings sal 'n TP prys gestel. So sodra een bestellings sluit af met wins maak ons ​​twee meer bestellings (koop en verkoop teen die heersende prys, weer hierdie bestellings is inskrywing bestellings). En die skep van 'n inskrywing orde vervang die een wat met wins gesluit. Hier is 'n rooster opstel: 'N mede-Gold Coast handelaar my stelsel werk in trending markte ook. Dit het my 2 jaar om dit reg te kry en dit is beide eenvoudige en komplekse. Ek begin net op enige plek as met my stelsel dit maak nie saak. Jammer ek kan nie te veel weg, want dit is net so goed gee, sal almal dit handel, maar ek wou net hê jy moet aanhou probeer so dit werk. Hi nzpenny. Groot vir 'n mede-Gold Coast forex handelaar wie deel dieselfde passie as I. Ek weet so goed na die ervaring van die wel en wee, hoogtepunte en laagtepunte wat leer forex is 'n ware kunsvorm en ook een waarin jy 'n groot deel leer vind oor jouself in die proses. Vir my persoonlik is dit die uiteindelike `vuurdoop 'Met die geestelike uithouvermoë en die bereidwilligheid om te leer en ook besef jy kan die forex dier nie in toom te hou, maar in plaas leer hoe dit optree deur te verstaan ​​waar getoets fundamentele en tegniese ontleding en goeie risikobestuur saam was met inleiden n versigtig gestruktureerde en georganiseerde wedstrydplan. Verskans Grid Trading System Dit is nogal 'n interessante bespreking. Een van die uitdagings wat ek vind in die gebruik van die rooster heining is die bepaling van die rooster grootte. 1. Gebruik 'n vaste grootte rooster vir 'n wissel mark - die verhoging van die grootte as 'n tendens ontwikkel. 2. Gebruik ondersteuning en weerstand vir die punte van die opening van 'n lang / kort posisies. 3. Die gebruik van 'n Stogastiese vir die inisiëring van nuwe lank / kort en wisseling in positiewe as oorgekoop / oorverkoop. Op punt 2. - gegewe dat die meeste groot breakouts lei tot 'n retracement hoe sou 'n mens 'n geskikte grootte rooster bepaal? Ek dink die gebruik op is op sou hier help. Op punt 1. - pas die tyd in die handel. Byvoorbeeld: sê jy 'n verskeidenheid van 1000 pitte bepaal vir 7 dae, en verdeel die rooster in 5 = 200 pitte rooster grootte. Nou, kom ons sê die reeks is gebreek en in plaas daarvan om te verwag dat dit in die handel 7 dae, jy maak die aanpassing om in te wees vir byvoorbeeld 14 dae. Ek dink dit is waar jy sal moet vooraf beplan - kyk sy na S / R oor 'n groter tydraamwerk, sê weeklikse plaas van daagliks. Ek dink dit sou beter sin maak as ek 'n grafiek van die GBPJPY gepos. Julle op hoogte hou.


No comments:

Post a Comment