Sunday, October 9, 2016

Pokémon Omega Ruby - Alpha Sapphire Weergawes 3ds Review Alle Grootgeword

Pokémon Omega Ruby Alpha Sapphire weergawes 3DS beoordeling: Alle grootgeword Pokemon neem 'n reis terug na sy ongemaklike adolessensie. Ons volledige resensie. Deur Kat Bailey 2014/11/18 15 kommentaar Met Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire, het ek amptelik volle sirkel gekom. Ek was in die kollege terug toe die oorspronklike speletjies vrygestel, en my herinneringe van hulle is nog helder. As sodanig, is dit 'n interessante reis terug na 'n Pokémon generasie wat gelyke dele eerbied en beswadder deur fans. derde stel Remakes, wat volg in die voetspore van Vuur Rooi en Leaf Green op die spel Boy Advance en Heart Gold and Soul Silver op die Nintendo DS Game Freak se bring die reeks terug na sy ietwat ongemaklike adolessent-die tydperk tussen wanneer dit was 'n volskaalse gier en wanneer dit ontwikkel in iets meer volwasse en volhoubaar is. Dit is in 'n keer regtig 'n goeie en een van swakste geslagte Pokémon se. Dit is, na al die jare, steeds die generasie wat die wêreld Luvdisc (maar ook Salamence, Metagross, en Mudkip) het. Om Remakes, kan Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire nie help nie, maar weerspieël sommige van die swakhede van hul bronmateriaal. Onder andere, hulle is amper te maklik, die meerderheid van die gimnasium leiers en opleiers om drasties onder-gelyk aan die speler party. Die Pokémon beskikbaar vroeg op, intussen, is ietwat oninspirerende retreads van meer gewild eerste-generasie monsters-Beautifly, Gulpin, en Plusle en Minun onder hulle. Die streek Hoenn self is dikwels mooi, maar ook te fokus op water-tipe Pokémon en water traversal in die algemeen. hulle weer speel bring my terug na die dae toe ek gebruik om te sit in IRC chat en kla meedoënloos oor Pokémon se destydse waargeneem agteruitgang. Die verskil tussen Omega Ruby en Alpha Sapphire Soos altyd, is hierdie weergawe van Pokémon kom in twee verskillende geure-Omega Ruby en Alpha Sapphire. Vir die grootste deel, die verskille is redelik Moot, veral in die era van die Global Trade Network en maklik aanlyn handel. Maar Omega Ruby en Alpha Sapphire is uniek in die sin dat hulle ook tegnies het 'n aparte storielyne. Afhangende van of jy optel Omega Ruby of Alpha Sapphire, sal jy uiteindelik die stryd teen óf die vurige span magma of die piratical Team Aqua as hulle Groudon en Kyogre onderskeidelik soek. Die verskil kom daarop meestal neer op die vraag of jy verkies om water-tipe of brand-tipe monsters, sowel as jou voorkeur in legendariese Pokémon veg. As dit nie, daar is nie te veel rede om te beklemtoon oor watter weergawe te kry. Kies die span wat jy lief om te haat en rol daarmee. Maar in regverdigheid, Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire is nie alles oor die verlede. Game Freak het hul handwerk geslyp oor die jare, glad weg baie van die ruwe kante van die ontwerp, en pretty much al die beste eienskappe van X en Y te maak 'n verskyning hier. En natuurlik, het die grafiese 'n baie lang pad sedert die dae van die GBA kom, die afronding van statiese 2D sprites te volskaalse 3D-cel skadu monsters wat beter as wat hulle gedoen het op selfs die GameCube kyk. Die mees aanskoulike Daarbenewens is die vermoë om rond te vlieg met Latios oor 'n ten volle 3D kaart van Hoenn-n ervaring wat jou toelaat om uiteindelik skud die nors bande van die klein en gaan pretty much enige plek wat jy wil. Dit is meestal opsioneel buitekant van 'n paar spesifieke gevalle, maak dit maklik om te vergeet dat dit nog daar by tye, maar dit is heerlik nogtans. Daar was tye toe ek in die mode hop net omdat dit was groot pret om te vlieg rondom vulkaan Hoenn en geniet dit alles in. As dit nie, dit is regverdig om te sê dat die veranderinge is meestal inkrementele, wat 'n kritiek wat op die reeks gehef het baie keer oor die jare. Game Freak nog baie dinge doen op hul eie manier, wat weerspieël word in hul hardnekkige nakoming van ewekansige ontmoetings en ander meganika wat kan lyk verouderd in vergelyking met die kompetisie. Wanneer dit kom by die maak van veranderinge, hulle verkies die subtiele tot die grand, vas aan klein toevoegings soos die nuwe vermoë in Omega Ruby en Alpha Sapphire te sluip op 'n monster wat verskyn uit die lang gras vir 'n oomblik-'n eenvoudige kompromie vir diegene wat nie daarvan hou ewekansige ontmoetings. Die tempo van verandering kan verower by tye, maar al die klein toevoegings optel. In die jaar sedert die oorspronklike Ruby en Sapphire, het Game Freak aanlyn gevegte en ambagte ingestel, dramaties vaartbelyn die teling meganika, bygevoeg Mega Evolutions sowel as 'n nuwe Pokémon tipe, en dit moontlik gemaak het om werklik te sien Poging Waardes-'n eenmalige verborge stat bekendgestel terug in die oorspronklike Ruby en saffier nie. Die Pokémon van vandag is slimmer, beter gebalanseerde, en oor die algemeen meer gerig op die mededingende spel as 'n dekade gelede, al wat weerspieël word in die Remakes. Natuurlik, dit is maklik om hierdie veranderinge te mis as jy net fokus op Omega Ruby en belangrikste soeke Alpha Sapphire se, wat soos enige ander Pokémon spel closly kap om die tydens die oorspronklike Pokémon Rooi en Blou gestig formaat. Soos die afrigters voor hulle óf Brendan of kan opbreek van hul tuisdorp tot agt kentekens wen, verydel 'n bose span van misdadigers probeer om die wêreld te vernietig, en uiteindelik probeer vang die honderde monsters wat in die jare sedert die het inloer oorspronklike 151. die verskille, soos altyd, is in die besonderhede. Die verhaal van Omega Ruby en Alpha Sapphire is oorheers deur Groudon en Kyogre onderskeidelik twee en 'n super ou "Pokémon wat eens terroriseer die mensdom en nou sluimer op die bodem van die see. Terug in 2003, die storie was 'n mooi afwyking van die eerste twee geslagte sover dit twee nuwe spanne-span Aqua en Team magma-en 'n Godzilla - agtige storie, maar dit was ook uiteindelik 'n bietjie teleurstellend. Toegegee, dit is 'n bietjie vreemd om 'n Pokémon storie gegee dat die verhaal nooit werklik styg bo dié van 'n Saterdagoggend spotprent kritiseer; maar die oorspronklike spel se twis óf het nêrens of net verdwyn voordat skielik terugkeer, beroof die verhaal van 'n bevredigende boog. Maar 'n bose plan self nog minder sin gemaak as gewoonlik-'n stryd om die mensdom te ontwikkel deur óf verdrink hulle of dehidreer die planeet. Iemand moet vertel span magma wat die mens nodig het water meer as hulle bykomende grond nodig. In elk geval, Game Freak blyk te besef dat die oorspronklike spel se storie is 'n bietjie wil, omdat hulle heelwat het sterkste die remake. Die uiteindelike plan is nog soort van gek, maar dit is verlos deur 'n meer apokaliptiese atmosfeer-Vreeslik desperaatheid beklemtoon deur die kragtige nuwe vorme toegestaan ​​Groudon en Kyogre geneem en al hoe meer onmiddellike deur sy parallelle met klimaatsverandering in die werklike wêreld (I woon in Kalifornië, waar die 'uitbreiding van landmassa' is al te ware). Die rol van Brendan / Mei, voorheen die reeks se swakste mededinger, het ook uitgebrei na 'n goeie effek, met 'n handvol van die roerende scènes ry huis hul vriendskap met die protagonis-geen maklike feat gegee dat die hoofkarakter nie soseer het nie as 'n reël van die dialoog. Gewoonlik sou ek nie soseer op die storie, wat is immers nie veel meer as 'n uitgebreide handleiding in die groot skema van dinge vertoef, maar Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire regtig 'n goeie werk van die maak van die belangrikste soeke halfpad onvergeetlike. Ek sou nou sit dit in min of meer dieselfde kategorie as Pokémon Swart en Wit-nog 'n wedstryd wat narratively ambisieuse deur Pokémon standaarde was, in daardie geval skynbaar bevraagtekening van die baie uitgangspunt van die mens opneem van monsters om hul pype dans. Ek verstaan ​​as jy skepties is gegee dat Pokémon se storie oor die algemeen is gerig op 5-10 jariges; maar as niks anders nie, dit is die moeite werd vir die naby - Gurren Lagann-vlak waansin dat sommige van die later tonele deurdring. Ek het eintlik gekraak tydens 'n groot stryd, want dit my herinner, van alle dinge, van die ikoniese stryd met Big Boss aan die einde van Metal Gear Solid 3. Na al die jare het ek nog vind Pokémon se erns storievertelling innemend. Natuurlik, vir 'n sekere segment van Pokémon ondersteuners, die storie is nie veel meer as 'n afleiding-n opening act om deur so gou as moontlik voordat jy na die hoofren, wat is die postgame inhoud te kry. Ek bely dat ek meestal in daardie kategorie, Pokémon min of meer non-stop gespeel sedert 2003 (ek het die oorspronklike, maar meestal oorgeslaan Goud en Silwer voordat hy terugkeer na Ruby en Sapphire). Ek het Omega Ruby se storie meer as gewoonlik geniet; maar aan die einde van die dag, die 15 uur of so spandeer op dit sal net miskien bestaan ​​'n kwart van my totale tyd saam met my spel. Die res van dit sal bestee verhoging monsters en deelname aan die verskillende sidequests. Nadat nou klaar die storie en die inhoud wat onmiddellik na volg, sal ek bely dat ek effens is teleurgesteld deur die postgame inhoud aan te bied. Ongelukkig sal Nintendo nie regtig laat my in detail op hierdie front vrees van rowers (ten spyte van al die aankondiging van die meeste van dit self), maar ten minste een groot stuk enkel-speler postgame inhoud wat ek verwag het om te sien is afwesig. Ek was ook verras deur die vergelykende gebrek aan nuwe gebiede te verken. Op daardie front, Omega Ruby en Alpha Sapphire is in lyn met Heart Gold and Soul Silver, maar dit nog steeds lekker om te sien Game Freak sit die kersie op die koek van 'n sterk storie met 'n baie moordenaar postgame sou gewees het. Met dit gesê, Omega Ruby en Alpha Sapphire weet terug te bring twee van my gunsteling funksies van die derde geslag-wedstryde en geheime basisse. Die voormalige is 'n slim twis op die tradisionele rock-papier-skêr oorloë; 'n twee deel geval waarin monsters eerste geoordeel in wat neerkom op 'n skoonheidskompetisie, dan meeding om die guns van die beoordelaars en die gehoor met verskillende beweeg kombinasies wat 'n verskeidenheid van alternatiewe effekte wen. Alhoewel miskien 'n bietjie vlak - die kompetisies maklik bemeester deur die voeding monsters Pokeblocks gemeng van bessies en weet wat combo te gebruik-dit is nog steeds pret om te werk deur middel van die wedstryde en wen soveel linte en trofeë as moontlik. Geheime Basisse, intussen, is 'n roman bietjie aanpassing waarin jy 'n bietjie van Hoenn kan eis vir jou eie, of dit 'n grot, 'n boom of 'n groot bos wees. Beide wedstryde en geheime basisse is aangevul deur Streetpass en ander nuwe funksies in die remake, met laasgenoemde besig om 'n soort van aanpas hindernisbaan wat kan gedeel word met vriende, maar ek was nie in staat om dit te toets myself as gevolg van die aanlyn funksies word afgeskakel. Beide voeg hulle deel van die weer opnuut bly speel om Omega Ruby en Alpha Sapphire, maak dit lyk die kleinste bietjie grof om te kla oor 'n gebrek aan postgame inhoud. Maar dit is alles oor persepsie, dink ek. Stel dit so: Dit is skaars 20 uur geneem vir my om te begin gooi oor dinge vir om te doen in plaas van die vulling van my Pokédex of die verhoging van monsters om te veg. Ek is seker daar is meer, maar ek het nie 'n maklike tyd vind dit. In daardie lig, ek voel soos Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire is die beste gekenmerk as 'n beginpunt vir nuwelinge. As ek verwys na vroeër, hulle is dalk die maklikste wedstryde in die reeks om hierdie punt, die verskaffing van wat jy met 'n leër van kragtige monsters wat maklik die relatief swak gimnasium leiers mense aan Hoenn kan oorweldig. Die storie is ook 'n definitiewe stap van dié van Pokémon X en Y, wat kan ek eerlik skaars onthou op hierdie punt. En wanneer dit alles gesê en gedoen het, is daar die wedstryde en geheime basisse te geniet. Dit is duidelik dat ek nie impliseer dat die veterane sal hou Omega Ruby en Alpha Sapphire. Na alles, hulle dramaties verander die bestaande mededingende metagame deur die instelling van 'n groot aantal nuwe mega Evolutions-alternatiewe vorme eerste keer in Pokémon X en Y. Maar Game Freak lyk die meerderheid van hul hulpbronne te gewy aan die storie, wat my vertel dat hulle probeer om te haak in verval aanhangers van die oorspronklike asook nuuskierig nuwelinge met hierdie weergawe. Ek sal nuuskierig om te sien of hulle suksesvol is nie, veral omdat ons nou amptelik verskuif bo die heilige eerste en tweede generasies. Uiteindelik, ongeag wie dit gerig, Omega Ruby en Alpha Sapphire is meer boustene as enigiets-soveel uitbreiding pakke vir die gewilde mededingende spel as Remakes. Game Freak het 'n goeie werk van beklemtoon die sterkpunte van die oorspronklike storie gedoen; maar as Omega Ruby en Alpha Sapphire my herinner aan iets, die derde geslag is lank verby. In sommige maniere, dit maak my hartseer, want die Ruby / Sapphire / Emerald dae die fleur van my eie mededingende loopbaan gemerk, kort soos dit was. In ander al is, dit is 'n herinnering van hoe ver die reeks oor die jare het gekom. Ongeag, dit was 'n leersame reis terug na wat bly 'n snaakse tydperk in die geskiedenis Pokémon se. Die fyner kunsies Visuele: Die enjin wat in Pokémon X en Y nog steeds lyk baie mooi, maar het betreklik min veranderinge in die tussentydse gesien. Soos tevore, die snelheid dips met 3D aangeskakel. Klink: Pokémon Ruby en Sapphire het een van die reeks 'n beter klankbane, wat weerspieël word in die Remakes. Aantrekkelijke, die Hoenn monsters klink nog min of meer dieselfde as wat hulle rug het in die dae van die GBA. Interface: Die koppelvlak maak voldoende gebruik van die touchscreen, maar Game Freak nodig het om sy sake agtermekaar te kry en op te los die inventaris bestuur, wat 'n gemors sedert ten minste Pokémon Swart en Wit is. Blywende appèl: Soos altyd, is daar 'n enorme bedrag om te doen in enige Pokémon spel van die jag skaars monsters te sukkel in toernooie te deelname aan kompetisies. Die oop aard maak dit maklik om 'n paar honderd ure verloor sonder dat ons dit besef. Pokémon bly net so uniek soos hulle onder RPG-'n monster versameling spel wat moeiteloos versnitte sosiale spel met diep stryd meganika kom. In sy terugkeer na die reeks derde geslag, Omega Ruby en Alpha Sapphire terugbring baie van die elemente wat die oorspronklike gedefinieer terwyl ook 'n paar van die mees toeganklike inskrywings tot dusver. Dit gesê, kan hulle 'n bietjie te maklik by tye, en die postgame inhoud voel 'n bietjie ontbreek in die lig van whats voor kom. Ongeag, dit is lekker Remakes wat toepaslik vang een van die meer eienaardige tydperke in die reeks geskiedenis.


No comments:

Post a Comment