Wednesday, October 12, 2016

Ryg Macd Scalping Strategie

Draad : MACD scalping Strategie Join Date September 2009 Posts 385 MACD scalping Strategie Ek het gevind dat hierdie metode op Youtube . Die webblad vir die grootste deel lyk onaktiewe te wees . Ek gee volle krediet aan aguywhotrades / forum . Ek het begin met sy metodes met 'n paar variasies met 'n paar sukses . Ek het Forex , Futures en equaties verhandel met 'n paar sukses oor die jare . Ek het 'n paar metodes wat op hierdie draad in die verlede . Ek plaas hierdie strategie hier met die doel van bespreking en die doel van verbeterde handel . een minuut grafiek Een minuut grafiek . Dikwels gebruik 2 minute , en 233 regmerkie MACD 12,26 , 9 EMO MACD 3 , 21 , 8 EMO Entry kort is wanneer die MACD het gekruis . Die Para Sar is bo die kerse , wanneer jy sien 'n kers vashou sluiting bo die 7 EMO , en dan 'n kers sluiting onder die 7 EMO . Ek gaan gewoonlik vir sowat 6-9 pitte in hierdie tyd raam . Die teiken is relatief tot die onlangse reeks prys aksie .


No comments:

Post a Comment