Wednesday, October 12, 2016

Die Royal Children'S Hospital Melbourne

Die ontwikkeling van 'n individuele leer Plan Studente bestuur van 'n gesondheidstoestand wat gereelde of verlengde afwesigheid van skool gevoel gewaardeer as leerders en meer selfvertroue oor hul terugkeer na die skool behels wanneer hulle aangebied betekenisvolle geleenthede om voort te gaan om betrokke te raak met hul leer. Die gebruik van individuele leer Planne by die RCH By Hospitaal Onderwys Instituut die Royal Children's, ons werk met kinders en jong mense om verskillende leer profiele, pryse van leer en individuele passies te akkommodeer deur die ontwikkeling van 'n individu Leer Plan (ILP) vir elke jongmens wat ons ondersteun. Die individuele leer Plan onderhandel tussen die leerder, die onderwyser en die ouers / versorgers. Dit weerspieël gesprekke met gereelde skool se kinders of kinder onderwysers en sit doelwitte en strategieë wat uitdagend en haalbaar is. Dit word dan die begeleiding dokument vir alle onderwysers en studente by die hospitaal as hulle saamwerk om die doelwitte te bereik. Jy sal sien hieronder 'n voorbeeld van hoe ons te werk om die leerdoelwitte van ons studente te dokumenteer deur die ontwikkeling van 'n individu Leer Plan. Sleutelbeginsels om die ontwikkeling van 'n ILP lei Individuele leerplanne beskryf 'n stel van strategieë om die spesifieke opvoedkundige behoeftes van studente aan te spreek in 'n verskeidenheid situasies. Hulle kan die student wat betrokke is by hul leer en vol vertroue oor hulself en skool te hou. 'N Individuele Leer Plan moet wees: holistiese in sy benadering tot leer en onderrig van die student se ouderdom en ontwikkeling toepaslik buigsaam en toekomsgerigte gebaseer op studente se sterk met 'n fokus op potensiaal. Betrek die mense wat tot die sukses van die student se uitwerk individuele en gedeelde verantwoordelikheid betrokke is. Die plan moet ontwikkel in oorleg met: die student hul ouers of versorgers gesondheid advies ontvang van die student se gesondheid praktisyn. Dokumenteer hoe die student vorder. Die plan moet 'n nuttige oorgang hulpmiddel wees wanneer die student beweeg in 'n ander omgewing. Stap 1 - Verstaan ​​die student Deel wat jy weet oor die student as 'n leerder. Byvoorbeeld: Wat is hul leerstyl voorkeur? Hoe kan dit betrekking het op hul leeromgewing? Identifiseer die student se: vaardighede sterkpunte voorkeure vermoëns motivering. Erken enige veranderinge aan vermoëns en vaardighede van die student se as gevolg van hul gesondheidstoestand. Stap 2 - Stel doelwitte Beplan vir die toekoms deur die oorweging van: langtermyn doelwitte wat leeruitkomste in sosiale, akademiese en lewensvaardighede ontwikkeling reflekteer korttermyn doelwitte wat gekoppel is aan die langtermyn doelwitte. Maak seker doelwitte is spesifiek, meetbaar, bereikbaar, ondersteun, realistiese en tydige. Stap 3 - Beplan die program Werk wat gedoen moet word geleer sodat die student hierdie doelwitte kan bereik. Pas jou onderrigmetodes te leerstyl van die student en die doelwitte wat jy gestel het. Stap 4 - Implementering van die plan Organiseer wat verantwoordelik is vir die spesifieke take wat jy uiteengesit in die leerplan sal wees. Stap 5 - Monitor en hersiening Saamstem oor hoe die student se vordering word gemeet en gerapporteer. Werk en die leerplan aan te pas na aanleiding van gereelde resensies van die doelwitte en prioriteite. Meer inligting Die Royal Children's Hospital Onderwys Instituut het 'n verslag te hersien wat bekend is oor die aard van Individuele leerplanne verskyn. Die Royal Children's Hospital Onderwys Instituut het 'n individuele leer Plan sjabloon vir die studente dat ons werk met hier by die hospitaal ontwikkel. Die Doeltreffende Skole wag Skole riglyne Student Engagement beleid te bevorder studentebetrokkenheid, bywoning en positiewe gedrag in die Victoriaanse regering skole. Spesifieke hulpbronne in hierdie riglyne sluit in: Bylaag 1 - 'n sjabloon vir 'n individuele leer Plan Bylae 6 - 'n sjabloon vir 'n Student Afwesigheid Leer Plan


No comments:

Post a Comment